"ASSALAMUALAIKUM WBT...BLOG INI ASALNYA DARI BLOG KOLEKSI RESEPI, YG BERMULA DARI BUMI SAKURA DAN SEKEMBALINYA KE BUMI KELAHIRAN... SEGALA RESEPI HASIL DARI OLAHAN DIRI SENDIRI DAN SUAMI TERCINTA, JUA RESEPI ASAL BONDA YG DISAYANGI DAN TEMAN-TEMAN BLOG YG DIKASIHI...BLOG NIH KHAS BUAT RUJUKAN DIRI SENDIRI, ANAK-ANAK, SAUDARA-MARA DAN TEMAN-TEMAN TAULAN...TERIMA KASIH"

Followers

November 24, 2008

PIZZA


Salam semua...

Pizza nih dah 2-3 ari lepas buat,tak ter'upload'...!!!tuan umah wat ape tah...
Ok kembali kat citer pizza nih...nak kasi nama pon tak tau,wakakakaka...dek topping tu ade telur rebus & lebihan sos spaghetti...so layan gambo aje ler...nama kena letak sendiri.Resepi leh intai dalam gerobok tepi tu ya atau tgk sini sonang citer!!!...


Rupa sblm dibakar

No comments:

There was an error in this gadget