March 29, 2010

I'm Back... & Kek Pertunangan

Salam Kembali...

Alhamdulillah... Kami sekeluarga dah selamat pindah ke Kuantan... Walaupun ade beberapa kejadian yg tak diingini berlaku...Bak kate orang...Dugaan...Ape2 pon Syukur pada Nya semuanya selamat...

InsyaAllah selepas ini kite cuba sapu skit2 sawang kat umah kite nih...Kalu lambat skit tu... Biasa ahh ekk...sejak balik nih angin M nih asyik melanda je...Penat nengok umah cam tokang pecah pon satu hal...

Okey...dah tak mo citer dah pasal pindah mindah nih... Jom kite tgk hasil deko haku yg dah mula nak berkarat tu... Hampir 6 bulan gak ler haku tak mendeko... Sekali adik request utk kek pertunangannye... Mau ketar2 gak ler tangan haku nak mendeko tu... Lagi2 lak masa buat tu...cuaca agak panas...mau berkali2 gak ler wat ros... Haru...haru...sampai dah naik give up dibuatnye... Mane nak kemas lagi utk blk Trg... Mane nak siap pencuci mulut lagi... Last2 hentam je... dah takde masa... Ape2 pon TQ Kak Ti (http://zatidhati.blogspot.com/) atas resepi baru BC..."sedap n wangi"... & mekasih jua buat akak meen...kasi semangat kat kite...tak lupe gak kat rakan2 blog....haku jelajah blog korang tergesa2...tak pasti lak idea sape haku tibai nih...tp design nih dr dulu2 lagi haku teringin nak buat...

Wat cc je...
28hb Mac 2010
Alhamdulillah adik lelaki kite selamat bertunang...

Bersama2 adik beradik perempuan dan ipar...
Sorang adik perempuan bongsu tak dapat balik...

Followers