January 13, 2012

Talam Ubi Kayu


Talam Ubi Kayu @ Bingka Ubi

Dah lama carik kueh nih...dulu2 masa kite hingusan kite n mak kite suke ler sesangat...Lately g cari kat pasar chabang 3, ganu kite tu... selalu dah xde...kalu tanye kan... kompen ade jiran2 yg jual kueh ckp makcik tu dah lama tak menjual...

Dan akhirnye dapat ku buat sendiri bersama2 KD n 'adik' kite...Alhamdulillah... Insyaallah balik trg nanti leh buatkan tuk mak pula...

4 comments:

izahdaut said...

lama teringin nak makan kuih ni. tapi belum dapat lagi ubi nya hehe

Aishah @ Ariffin @ Aqil said...

try..kompen nak buat lg

CT Delima said...

As'salam Aishah

Lama betul k.ct tak singgah kesini, moga aishah sihat ya.

K.ct pun minat dengan kuih talam ubi ni. suka makan tapi tak rajin nak buat..hihi.

Aishah @ Ariffin @ Aqil said...

to CT Delima
w'salam akak...

tu ler...aishah sejak balik jepun jrg noi sempat jelajah blog...huhuhuuuu...rindu gak waktu dulu...

kueh tu mmg sedapkan akak...nak buat tp takdak geng mkn ssh gak kan...

Followers